RAWATAN ALTERNATIF ISLAM DARUL IKHTIAR

"CUKUPLAH ALLAH BAGIKU, TIADA ILAH MELAINKAN DIA ,KEPADANYA TEMPAT AKU BERSERAH, DAN DIALAH AMPUNYA 'ARASY YANG BESAR"

IKHTIAR & BERTAWAKAL














Translate

Thursday, October 14, 2010

Rawatan Di Meru, Klang

Puji & Syukur ke hadrat Rabbul Jalil di atas segala nikmat & kurniaNya serta masih di beri ruang & masa untuk meneruskan ibadah kepadaNya, Shalawat & salam ke atas kekasih & penghulu & junjungan Rasulullah SAW.

Insya Allah kami akan meneruskan sesi rawatan & dakwah di rumah ibu mertua di alamat Lot 6707, Batu 8 1/2, Jln Belimbing , Off Jln Bukit Kapar, 42200 Meru (berhampiran Madrasah Hasanatul Islam) selepas Asar setiap Sabtu minggu ke 2 & 4 setiap bulan, untuk memudahkan pesakit yang berhampiran mendapatkan rawatan.

Untuk mndapatkan rawatan sila telepon saya dulu untuk temujanji , Insya Allah kami akan cuba membantu anda yang memerlukan , Wallahu'alam.

11 comments:

  1. klu dtg ke rumah blh ke?byaran bgaimana?

    ReplyDelete
  2. klu dtg ke rumah blh ke?byaran bgaimana?

    ReplyDelete
  3. Salam,tuan& puam,bayaran dikenakan ikut kemampuan pesakit, kecuali pada produk & kes2 tertentu, jazakallah

    ReplyDelete
  4. Boleh dapatkan saya no telefon

    ReplyDelete
  5. No telefon sama seperti di kotak hubungi saya : 017 3887071

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum. tuan, sy nk tnye, kalau kedai dan keluarga terkena sihir, mcm mne nk wt? sy buntu. gangguan jin sgt kuat. skang sy hampir hilang sgalanya.

    ReplyDelete
  7. jika bayaran atas produk n pkhidmatan tlalu tggi, sy mmg x mampu tuan. sy btl2 hampir muflis. bantulah kami tuan. pintu rezki kmi dttup, ksjahtraan kmi skluarga juga turut diganggu.

    ReplyDelete
  8. silalah watsapp sy di no 0137312127 untuk sbrg respon tuan. sy amat mghrgai sgala respon tuan.

    ReplyDelete
  9. Salam tuan , Insya Allah hubungi saya di no 01703887071 atau whassapp di no itu , jazakallah

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum...saya ingin mendapatkan batuan tuan...wahatsap sy di No 014 230 8873 Neik

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum...saya ingin mendapatkan batuan tuan...wahatsap sy di No 014 230 8873 Neik

    ReplyDelete