RAWATAN ALTERNATIF ISLAM DARUL IKHTIAR

"CUKUPLAH ALLAH BAGIKU, TIADA ILAH MELAINKAN DIA ,KEPADANYA TEMPAT AKU BERSERAH, DAN DIALAH AMPUNYA 'ARASY YANG BESAR"

IKHTIAR & BERTAWAKAL














Translate

Monday, September 5, 2011

LAGI-LAGI SABUN AL - BARAKAH



SABUN AL - BARAKAH : KALIMAH ALLAH & MUHAMMAD TULISAN HITAM DI ATAS KANAN , NAK LEBIH TERANG BESARKAN IMAGE DI ATAS, PLASTIK BUNGKUSAN MASIH BELUM DIBUKA

Maha Suci Allah Tuhan empunya alam ini , bagiNyalah selayakNya segala pujian & pujaan & rasa syukur ke atas segala anugerah & nikmat yang tak terhitung. Salam & salawat kepada semulia-mulia makhluk ciptaanNya Muhammad SAW.

Alhamdulillah di atas kurnia & ilham dariNya , ana telah 'modified' sabun al-barakah menjadi satu. Ana masih menggunakan daun2, herba2 serta minyak wangi & diembunkan serta didoakan.

Testimoni pesakit :

1. Pesakit yang bermaasalah (sihir) makin berkurangan masalah sihir alhamdulillah . ( pesakit bau sabun saja dah muntah)

2. Pesakit yang sukar tidor malam ( jin asyik) , setelah dirawat & dibekalkan sabun , alhamdulillah rasa ringan badan & boleh tidor malam

3. Pesakit ada penyakit kulit ( kayap) , alhamdulillah setelah mencuba sabun barakah walaupun pada permulaan pedih , surut penyakitnya itu.

4. Pesakit yang mempunyai masalah gangguan saka merasa amat payah & meluat untuk menggunakan sabun ini, alhamdulillah berkurangan masalah ini setelah mendapat rawatan.

5. Isteri ana ada masalah kulit sensitif , nipis & alergik , tangan tak boleh pegang sabun ,kalau guna sabun cuci pinggan atau kain ,tangan boleh naik ruam & bernanah setiap 6 bulan kena suntik , alhamdulillah selepas diguna sabun barakah dah setahun tak pergi suntik , tangan serta kulit dah pulih seperti biasa.

6. Mak mertua ana , mukanya banyak jeragat , alhamduliilah setelah diiktiarkan sabun barakah makin berkurangan jeragat di muka.

7. Ada pesakit yang mempunyai masalah resdung, alhamdulillah setelah menggunakan sabun barakah makin banyak lendir keluar dari hidungnya & makin berkurangan masalah resdung.

8. Badan pesakit yang berangin , semasa menggunakan sabun barakah , memecahkan angin2 dibadan .

9. Pesakit mempunyai sakit2 urat , alhamdulillah berkurangan masalah meraka setelah menggunakan sabun barakah.

10. Masih dalam proses R&D untuk pesakit yang menghadapi demam campak, insya allah ana yakin akan cepat mengeringkan bintik2 di badan dengan asbab menggunakan sabun barakah.

11. Masya Allah Quwata Illabillah , seorang pesakit dari Rawang ( Kak Su) membeli 4 sabun barakah kalau tak salah ana dalam 4 bulan lepas, ketika ingin menngunakan sabun barakah di bulan ramadhan ini ada sejenis kulat membentuk kalimah ALLAH & MUHAMMAD di dalam bahasa arab di keliling sabun itu . Ana attach gambar sabun barakah di atas walaupun tak berapa terang tetapi masih boleh dilihat bentuk kalimah agung itu . Pesakit sempat email gambar sabun itu kepada ana. Terima kasih banyak kepada Kak Su , semoga Allah menyembuhkan Akak sekeluarga.


Itulah sedikit sebanyak testimoni pesakit2 berkenaan sabun al-barakah.

PERINGATAN

1. Pesakit perlu beringat akan ada simtom2 seperti demam, muntah , sakit2 sendi, gatal2 di badan , pedih , keluar banyak lendir ( resdung) dan lain2 . Simtom2 di atas hanya sementara biasanya 1 - 2 hari & akan berkurangan Insya Allah , pesakit tak perlu panik.

2. Pesakit perlu menggunakan sabun barakah dengan penuh pergantungan & keyakinan kepada Allah,bermula dengan niat dulu seperti 'Ya Allah , sembuhkan penyakit kulit aku' diikuti dengan salawat ketika menggunakan sabun barakah.Jangan berhenti bersalawat & berzikir ketika menggunakan sabun barakah.

3. Pesakit perlu menggunakan sabun barakah untuk tempoh yang panjang serta konsisten seperti untuk 3 ke 6 bulan , untuk mendapat kesan yang optimum Insya Allah. Sekurang2nya 2 kali sehari pagi & petang atau malam , kalau lebih lagi baik . Untuk resdung dan sakit kulit atau tangan basuh muka atau tangan waktu pagi(subuh) & sebelum tidur.

4. Selalunya ana syorkan kegunaan sabun barakah dengan minyak wangi al-insyrah untuk mandian & bilasan akhir untuk kesan yang optimum Insya Allah untuk masalah sihir & ganggguan.


HARGA MASIH SAMA IAITU RM 20.00 TIDAK TERMASUK KOS PENGHANTARAN.

KOMEN KALIMAH ALLAH : NO KOMEN HEHEHEHE, TIADA YANG MUSTAHIL DI SISI ALLAH , ANA DOAKAN SABUN AL BARAKAH SERTA MENGGUNAKAN ZIKIR2 . MAHA SUCI ALLAH MEMPERLIHATKAN HAMBA2NYA YANG DAIF INI KEBESARAN SERTA KEMULIAANNYA , YANG LEBIH MENARIK PERISTIWA INI KALAU TAK SALAH ANA 15 RAMADHAN AL - MUBARAK . JIKALAU KULAT YANG MEMBENTUK KALIMAH YANG MULIA INIPUN SENTIASA BERZIKIR MEMUJI ALLAH APATAH LAGI KITA INSAN YANG JAUH LEBIH ALLAH MULIAKAN DARI KULAT ITU , BANYAKKAN MEMUJI & BERZIKIR MENYEBUT NAMA ALLAH SERTA SALAWAT KE ATAS NABI MUHAMMAD SAW. BAGI PESAKIT2 BERINGATLAH INSYA ALLAH KESEMBUHAN ITU AMAT DEKAT , BERSABARLAH DISAMPING BERIKHTIAR , BERDOA & TAWAKKAL INSYA ALLAH ANDA AKAN SEMBUH . WALLAHU'ALAM

No comments:

Post a Comment