RAWATAN ALTERNATIF ISLAM DARUL IKHTIAR

"CUKUPLAH ALLAH BAGIKU, TIADA ILAH MELAINKAN DIA ,KEPADANYA TEMPAT AKU BERSERAH, DAN DIALAH AMPUNYA 'ARASY YANG BESAR"

IKHTIAR & BERTAWAKAL














Translate

Friday, April 11, 2014

RAWATAN DI HOTEL 2






Alhamdulillah 'Ala Kulli Hal,  Bismillahi Masya Allah La Quwata Illa Billah ,

Allahumma Salli A'la Sayyidina Wa Maulana Myhammad Wa "ala Alihi Wasahbihi Ajma'in.

Puji & Syukur Milik Allah Yang Maha Sempurna , serta Salaway & Salam buat Rasul Junjungan SAW.

Alhamdulillah diberi kesempatan untuk membuat rawatan di sebuah hotel bertaraf 4* di Kuala Lumpur baru-baru ini . Pegawai menyatakan tetamu dirasuk ketika di ballroom & ramai staf yang menemui entiti yang menakutkan di hotel tersebut.. Pihak hotel meminta ana menangkap jin2 yang menggangu disamping mengadakan doa selamat serta bacaan Yasin . Ana setuju dengan cadangan pihak hotel & meminta sedikit  masa sekurang-kurangnya 3 hari untuk proses 'cleansing' tersebut.

Rawatan dimulakan pada hari Isnin & berakhir pada hari Rabu, Alhamdulillah gangguan2 tersebut dapat dibersihkan dengan kudrat yang dipinjamkan oleh Allah.

Apa yang menarik terdapat unsur2 sihir dikalangan pihak pengurusan yang rakus & gila 'pangkat', Alhamduillah berjaya dirungkaikan & dapat memperkenalkan kehebatan rawatan Islam & kehebatan Islam itu sendiri kepada [ihak pengurusan yang rata2nya non-muslim . Semoga diberikan hidayah ,
Ameen Ya Rabb.

Sempat juga mengimami bacaan Yasin, Zikir & Doa Selamat serta yang paling penting , Tazkirah & Dakwah .
Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar walaupun dalam keadaan keletihan &  kurang sihat & yang menarik juga ana minta untuk bermalam disebuah bilik pengurusan yang agak 'berhantu' kata pegawai tersebut, ramai yang bermasalah untuk tidor di bilik itu , Alhamdulillah dengan harapan & tawakal kepada Allah , ana bermalam di bilik itu , Alhamdulillah selepas membersihkan bilik itu yang mempunyai gangguan serta sihir , ana tidur di bilik itu walaupun agak gementar ' ana pun tak berani juga' .

Ana ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak hotel serta staff yang banyak membantu serta memberi kerjasama di dalam rawatan kali ini.

Wallahu'alam Semoga di dalam rahmat Allah selalu


No comments:

Post a Comment