RAWATAN ALTERNATIF ISLAM DARUL IKHTIAR

"CUKUPLAH ALLAH BAGIKU, TIADA ILAH MELAINKAN DIA ,KEPADANYA TEMPAT AKU BERSERAH, DAN DIALAH AMPUNYA 'ARASY YANG BESAR"

IKHTIAR & BERTAWAKAL














Translate

Wednesday, December 22, 2010

HIJRAH




Puji & Syukur hanya untuk Allah Rabbul Izzati sebanyak pujian penduduk langit & bumi & apa yang ada di antara kedua-duanya , Salam & Salawat ke hadrat penghulu & kekasih Rasulullah SAW .
Semoga kita sentiasa di dalam nauganNya sentiasa, Amin.

Dengan izinNya , ana telah mengambil keputusan untuk berhijrah.

Ana telah berhijrah dari bekerja di bawah orang (makan gaji). Ana ingin menumpukan sepenuh tenaga dalam bidang Rawatan Islam sambil menimba ilmu . Ana masih kerdil dalam bidang rawatan ni & masih banyak yang perlu dipelajari. Sesungguhnya ilmu Allah itu maha luas tak bertepian.

Begitu juga rezeki Allah yang maha luas, diberikan kepada kita kudrat & ikhtiar untuk kita berusaha mencari yang terbaik. Kita cari yang terbaik & bersih , Insya Allah kita akan dapat yang terbaik & halalan tayyiba .

Insya Allah dengan ini ana telah mengubah jadual waktu rawatan , seperti yang tertera di ruang waktu rawatan. Ana juga kini akan berjalan atau bermusafir sekiranya ada pesakit yang memerlukan rawatan bukan saja di Klang tapi di semua tempat , sekiranya ada.

Ana yakin dengan penghijrahan ini , Allah akan membantu & memberikan rezeki yang banyak bukan saja dari wang ringgit tapi juga yang kita tak nampak seperti ketenangan & hikmah .

Dan ana juga boleh kerap update blog ana :), Insya Allah dengan lebih banyak lagi informasi , buat masa ni blog ana terlalu slow kerana sibuk dengan tugas.

Wallahu'alam

No comments:

Post a Comment